Wyszukiwarka na witrynie
zamknij
BEZPŁATNA
ocena wstępna
on-line
dowiedz się więcej
zamknij okno
Rezerwuj on-line
Szukaj
Cennik
Twoje konto
Zamów usługę
Rezerwuj termin
Rzeczoznawca  odzieży i obuwia Cała Polska
  • strona główna
  • z życia firmy
  • dla konsumenta
    • co dalej po negatywnej decyzji?
    • instytucje konsumenckie
    • przepisy prawne
  • dla biznesu
    • rzeczoznawca radzi
    • reklamacje klientowskie
    • reklamacje biznesowe
    • szkolenia dla sprzedawców
  • uprawnienia
  • zakres ekspertyzy
  • kontakt
    • Lipiec 2021! Dwa zlecenia jednorazowo - drugie 50% rabatu. Kod rejestracji: rzecz-2021
    • Polityka prywatności
    • Regulamin witryny
    • Informacje o cookies
MENU

Szkolenie z zakresu obsługi reklamacji klientowskich 

 

 

Miejsce: online ZOOM

Czas: 6 godzin (data do uzgodnienia) 

Cena: 250 PLN brutto/os

Karta zgłoszenia > pobierz

 

 

W cenie szkolenia

  

3 godziny programu

  

 indywidualne konsultacje 

 audyt realnych reklamacji - analiza bieżących problemów firmy

 

 


09:00 - Rozpoczęcie szkolenia

Zagadnienia szkolenia: 

Obowiązki sprzedawcy w reklamacji - jak przyjąć, rozpatrzyć i odpowiedzieć

Analiza zgłoszeń reklamacyjnych

Terminy w reklamacji

Uprawnienia konsumenta i kontruprawnienia sprzedawcy podczas rozpatrywania reklamacji

Analiza aktów prawnych, pomocnych podczas reklamacji – praktyczne stosowanie artykułów Kodeksu Cywilnego

Omówienie klauzul niedozwolonych w treści zgłoszenia reklamacyjnego

Ustalanie treści odpowiedzi na przykładach wad nieistotnych 

Ustalanie treści odpowiedzi na przykładach wad istotnych

Omówienie treści opinii (odpowiedzi do reklamacji)

Omówienie przykładów reklamacji w firmie i praktyczne doradztwo

12:00 - Zakończenie szkolenia  

 

------------------------------------------------------

Wykładowca:    Katarzyna Wegner   tel: 793 257 456

e-mail: katarzyna@wegner-rzeczoznawca.pl

specjalista ds. reklamacji, biegły rzeczoznawca ds. jakości obuwia i odzieży

|  załączone pliki  |
typ opis pliku pobierz
rekomendacja (rekomendacja.pdf)
Copyright © Wegner - rzeczoznawca odzieży i obuwia Bydgoszcz Reklamacja obuwia Wszelkie prawa zastrzeżone • informacja o cookies
Reklamacja nieuznana. I co dalej? Zapraszamy do zgłaszania problemów w takich zagadnieniach jak reklamacja obuwia, reklamacja kurtki, reklamacja spodni, reklamacja walizki, reklamacja torebki damskiej itp.: Na naszej stronie znajdują się informacje dot. reklamacji towarów. Zajmujemy się pomocą w toku reklamacyjnym, opisujemy jakość towarów i szacujemy ich wartość w sporze z ubezpieczycielem lub winnym uszkodzenia, kradzieży czy konfliktu pomiędzy przedsiębiorcami. Opinie sporządza biegły sądowy, biegły skarbowy, rzeczoznawca obuwia, rzeczoznawca odzieży. Zajmujemy się zleceniami z całej Polski. Pracujemy dla konsumentów, przedsiębiorców i sądów. Tu można zlecać sporządzanie pism reklamacyjnych, opinii biegłego rzeczoznawcy w następujących obszarach: wyceny towaru w zakresie odszkodowania od ubezpieczyciela, opinie w reklamacjach klientowskich o butach, odzieży, torebkach, walizkach, galanterii i artykułów kaletniczych
Czekaj...