ocena wstępna
Szkolenie z zakresu obsługi reklamacji klientowskich
Miejsce: online ZOOM
Czas: 6 godzin (data do uzgodnienia)
Cena: 250 PLN brutto/os
Karta zgłoszenia > pobierz
W cenie szkolenia
3 godziny programu
indywidualne konsultacje
audyt realnych reklamacji - analiza bieżących problemów firmy
09:00 - Rozpoczęcie szkolenia
Zagadnienia szkolenia:
Obowiązki sprzedawcy w reklamacji - jak przyjąć, rozpatrzyć i odpowiedzieć
Analiza zgłoszeń reklamacyjnych
Terminy w reklamacji
Uprawnienia konsumenta i kontruprawnienia sprzedawcy podczas rozpatrywania reklamacji
Analiza aktów prawnych, pomocnych podczas reklamacji – praktyczne stosowanie artykułów Kodeksu Cywilnego
Omówienie klauzul niedozwolonych w treści zgłoszenia reklamacyjnego
Ustalanie treści odpowiedzi na przykładach wad nieistotnych
Ustalanie treści odpowiedzi na przykładach wad istotnych
Omówienie treści opinii (odpowiedzi do reklamacji)
Omówienie przykładów reklamacji w firmie i praktyczne doradztwo
12:00 - Zakończenie szkolenia
------------------------------------------------------
Wykładowca: Katarzyna Wegner tel: 793 257 456
e-mail: katarzyna@wegner-rzeczoznawca.pl
specjalista ds. reklamacji, biegły rzeczoznawca ds. jakości obuwia i odzieży