Wyszukiwarka na witrynie
zamknij
BEZPŁATNA
ocena wstępna
Zadzwoń zapytaj
tel. 52 307 60 06
Załóż konto...
...i złóż zamówienie
zamknij okno
Szukaj
Cennik
Twoje konto
Zamów usługę
Rzeczoznawca odzieży i obuwia Cała Polska
  • strona główna
  • z życia firmy
  • dla konsumenta
    • co dalej po negatywnej decyzji?
    • instytucje konsumenckie
    • przepisy prawne
    • pozew / scenariusz pozwu
  • dla biznesu
    • rzeczoznawca radzi
    • reklamacje klientowskie
    • reklamacje biznesowe
    • szkolenia z obsługi reklamacji
    • regres
  • uprawnienia
  • zakres ekspertyzy
  • kontakt
    • Regulamin witryny
    • Informacje o cookies
MENU

Cennik

Ważna informacja ze strony Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta:

Konsument ma prawo starać się o zwrot opłat związanych z wykonaniem ekspertyz czy badań (np. rzeczoznawców), które potwierdziły przyczynę i istnienie wady, w szczególności w sytuacji, kiedy sprzedawca nie uznał reklamacji bez takich badań.

Podstawa prawna: art. 5612 § 1 i 2, art. 5613, art. 566 i 574 Kodeksu cywilnego

Ważne:

1. Do wstępnej, bezpłatnej oceny toku reklamacji, należy 

1) dostarczyć do biura rzeczoznawcy

- zgłoszenie reklamacyjne,

- odpowiedź sprzedawcy,

- towar,
lub 
2) przesłać zdjęcia
- zgłoszenia reklamacyjnego,
- odpowiedzi/opinii sprzedawcy,
- wad w towarze.
 

Rejestracja sprawy tu: http://wegner-rzeczoznawca.pl/?zamowienie

Konto:

mBank

35 1140 2004 0000 3502 7649 4108 

Wegner. Rzeczoznawca Katarzyna Wegner       

ul.M. Piotrowskiego 11/2       

85-098 Bydgoszcz 

tytuł wpłaty: opinia rzeczoznawcy z pouczeniem      

 
2.       Komplet dokumentów reklamacyjnych, tj.: opinia rzeczoznawcy z żądaniem

przedsądowym o zwrot kosztów wydanych w toku reklamacji na skutek nieuznanej reklamacji

(za opinię, dostarczenie, przesyłki pocztowe/kurierskie, i in.)

oraz

wezwaniem do spełnienia żądania naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub oświadczeniem o odstąpieniu od umowy:

•             opinia dot. obuwia oraz wyrobów galanteryjnych

-  120 PLN   z przesyłką pocztową

-  100 PLN    bez przesyłki pocztowej

•             opinia dot. odzieży 

-  220 PLN    z przesyłką pocztową

-  200 PLN    bez przesyłki pocztowej 

  •               opinia dot. szacowania jakości walizki/torby uszkodzonej w podróży lotniczej/innej 

- 200 PLN,

  •               opinia w sprawie sporu profesjonalnego (pomiędzy przedsiębiorcami) 

- 600 PLN o wartości towaru do 2000 PLN + koszty dojazdu

 

3.       Komplet dokumentów reklamacyjnych (patrz punkt 2 cennika)  + logistyka, tj.:  wysłanie sprawy do sprzedawcy

[tu będzie potrzebne wypełnienie upoważnienia (w plikach od rzeczoznawcy) i odesłanie w paczce do rzeczoznawcy lub skan przez stronę]:

obuwie oraz wyroby galanteryjne - 140 PLN

odzież - 240 PLN

4.       Pismo regresowe dla sprzedawcy w obrocie profesjonalnym lub pismo dla konsumenta -  50 PLN

5.       Pisma dla umów zawartych PRZED i PO 24.12.2014 r. –  50 PLN

Wezwanie do spełnienia żądania reklamacyjnego w związku z brakiem odpowiedzi w terminie

14 dni kalendarzowych na reklamację z tytułu niezgodności z umową / rękojmi.

Żądania po reklamacji

·         Naprawy towaru

·         Wymiany towaru

·         Obniżenia ceny

·         Odstąpienie od umowy po reklamacji

Pisma reklamacyjne dotyczące towarów:

·         Reklamacja - wymiana towaru

·         Reklamacja - naprawa towaru

·         Reklamacja - obniżenie ceny

·         Reklamacja - obniżenie ceny po reklamacji

·         Odstąpienie od umowy

Pisma reklamacyjne umowy o dzieło, której rezultatem jest rzecz ruchoma:

·         Reklamacja - naprawa dzieła

·         Reklamacja - wymiana dzieła

·         Reklamacja - obniżenie ceny dzieła

·         Reklamacja - obniżenie ceny dzieła po reklamacji

·         Odstąpienie od umowy

·         Odstąpienie od umowy po reklamacji

Pisma reklamacyjne usługi:

·         Reklamacja usługi turystycznej

·         Reklamacja usługi fryzjerskiej

·         Reklamacja usługi krawieckiej

·         Reklamacja usługi szewskiej/kaletniczej

·         Reklamacja usługi prania/czyszczenia chemicznego

Pisma reklamacyjne umowy o dzieło, której przedmiotem jest rezultat nie będący rzeczą ruchomą:

·         Reklamacja dzieła - usunięcie wad

·         Reklamacja dzieła - wezwanie do poprawy wykonania dzieła

·         Reklamacja dzieła - obniżenie ceny dzieła

·         Reklamacja dzieła - obniżenie ceny dzieła po reklamacji

·         Odstąpienie od umowy - opóźnienie w wykonaniu usługi

·         Odstąpienie od umowy

·         Odstąpienie od umowy po reklamacji

Oświadczenia o odstąpieniu od umowy:

·         Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorcy

·         Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

 

Zobacz - czym zajmujemy sie jeszcze >> czytaj...

Copyright © Wegner - rzeczoznawca odzieży i obuwia Bydgoszcz Reklamacja obuwia Wszelkie prawa zastrzeżone • informacja o cookies
Reklamacja nieuznana. I co dalej? Zapraszamy do zgłaszania problemów w takich zagadnieniach jak reklamacja obuwia, reklamacja kurtki, reklamacja spodni, reklamacja walizki, reklamacja torebki damskiej itp.: Na naszej stronie znajdują się informacje dot. reklamacji towarów. Zajmujemy się pomocą w toku reklamacyjnym, opisujemy jakość towarów i szacujemy ich wartość w sporze z ubezpieczycielem lub winnym uszkodzenia, kradzieży czy konfliktu pomiędzy przedsiębiorcami. Opinie sporządza biegły sądowy, biegły skarbowy, rzeczoznawca obuwia, rzeczoznawca odzieży. Zajmujemy się zleceniami z całej Polski. Pracujemy dla konsumentów, przedsiębiorców i sądów. Tu można zlecać sporządzanie pism reklamacyjnych, opinii biegłego rzeczoznawcy w następujących obszarach: wyceny towaru w zakresie odszkodowania od ubezpieczyciela, opinie w reklamacjach klientowskich o butach, odzieży, torebkach, walizkach, galanterii i artykułów kaletniczych
Czekaj...