Wyszukiwarka na witrynie
zamknij
BEZPŁATNA
ocena wstępna
on-line
dowiedz się więcej
zamknij okno
Rezerwuj on-line
Szukaj
Cennik
Twoje konto
Zamów usługę
Rezerwuj termin
Rzeczoznawca  odzieży i obuwia Cała Polska
  • strona główna
  • z życia firmy
  • dla konsumenta
    • co dalej po negatywnej decyzji?
    • instytucje konsumenckie
    • przepisy prawne
  • dla biznesu
    • rzeczoznawca radzi
    • reklamacje klientowskie
    • reklamacje biznesowe
    • szkolenia dla sprzedawców
  • uprawnienia
  • zakres ekspertyzy
  • kontakt
    • Lipiec 2021! Dwa zlecenia jednorazowo - drugie 50% rabatu. Kod rejestracji: rzecz-2021
    • Polityka prywatności
    • Regulamin witryny
    • Informacje o cookies
MENU
Z życia firmy
 

Rzeczoznawca buty spodnie torebki sukienki itp


2017-12-22

 

Z jakiego powodu tak wiele towarów wyrzuca się do przysłowiowego kosza, jeśli sprzedawca napisze w opinii:

„uszkodzenie mechaniczne”, „zbyt intensywne uzytkowanie”, „nieodpowiednia konserwacja”, „wada powstała z powodu nieodpowiedniego wiązania sznurowadeł” itp.? 


 

W wielu sytuacjach – z błędnego przekonania kupującego, że nie warto lub uznaje on, że jest już za późno.

Nie wie, że ma rok na dokończenie reklamacji lub „odpuszcza” to, co rozpoczął z uwagi na brak czasu bądź ochoty.

Przekonanie, że nie trzeba się zgadzać z decyzją sprzedawcy oraz można coś zrobić po odrzuceniu reklamacji przez sprzedawcę staje się klientom powoli znane.

To bardzo ważne, abyśmy umieli rozpoznać, co możemy zrobić, w jaki sposób i w jakich terminach.

Coraz więcej klientów wie, co należy do obowiązków sprzedawcy i jakie prawa ma klient.

Niekiedy jednak pomimo dobrej wiedzy klientów na temat postępowania reklamacyjnego, potrzebny jest rzeczoznawca, inaczej specjalista z dziedziny, którą cechuje fachowa wiedza technologiczna.

Po co?

Przede wszystkim zna się na pochodzeniu wady oraz jej rodzaju.

Co oznacza rodzaj wady?

Dużo słyszy się ostatnio o wadzie nieistotnej i wadzie istotnej. Wada istotna otwiera drogę do zwrotu gotówki a nieistotna pozwala wyłącznie na naprawę, wymianę lub obniżenie ceny.

Nie każdy rzeczoznawca zajmuje się jednak prawnymi aspektami w reklamacji i logistyką. 

Na tej stronie znajdziesz pomoc od rzeczoznawcy i specjalisty ds. reklamacji.

Katarzyna Wegner


Tagi: opinia rzeczoznawcy reklamacja odzieży wada istotna reklamacja spodni zgłoszenie reklamacyjne reklamacja walizki uszkodzenie mechaniczne uszkodzenie torebki reklamacja odrzucona reklamacja CCC jak napisać odwolanie do reklamacji rzeczoznawca buty buty reklamacja brodnica reklamacja sukienki

Copyright © Wegner - rzeczoznawca odzieży i obuwia Bydgoszcz Reklamacja obuwia Wszelkie prawa zastrzeżone • informacja o cookies
Reklamacja nieuznana. I co dalej? Zapraszamy do zgłaszania problemów w takich zagadnieniach jak reklamacja obuwia, reklamacja kurtki, reklamacja spodni, reklamacja walizki, reklamacja torebki damskiej itp.: Na naszej stronie znajdują się informacje dot. reklamacji towarów. Zajmujemy się pomocą w toku reklamacyjnym, opisujemy jakość towarów i szacujemy ich wartość w sporze z ubezpieczycielem lub winnym uszkodzenia, kradzieży czy konfliktu pomiędzy przedsiębiorcami. Opinie sporządza biegły sądowy, biegły skarbowy, rzeczoznawca obuwia, rzeczoznawca odzieży. Zajmujemy się zleceniami z całej Polski. Pracujemy dla konsumentów, przedsiębiorców i sądów. Tu można zlecać sporządzanie pism reklamacyjnych, opinii biegłego rzeczoznawcy w następujących obszarach: wyceny towaru w zakresie odszkodowania od ubezpieczyciela, opinie w reklamacjach klientowskich o butach, odzieży, torebkach, walizkach, galanterii i artykułów kaletniczych
Czekaj...