ocena wstępna
Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana..
2017-08-08
Klient z Pakości
Sklep w C.H. Solna Inowrocław
Towar: obuwie sportowe Adidas Q 34729; rozm. 41 1/3 (7,5) ; zakupione dnia 20.10.2016 roku; w cenie: 149,99 zł., użytkowane 7 miesięcy.
Zakres reklamacji według zgłoszenia reklamacyjnego: odklejenie bocznej krawędzi (lewa strona) podeszwy.
Żądanie kupującego: naprawa, wymiana, zwrot gotówki.
Klient zakupił buty marki Adidas.
Radość z obuwia była krótka, natomiast reklamacja butów szybka – brak podstaw do jej uznania.
Idąc szybkim tempem klient wyszukał fachowego rzeczoznawcę - jednak poza miejscem swojego zamieszkania.
Klient podjął ryzyko, udał się do Bydgoszczy i powierzył rzeczoznawcy sporządzenie ekspertyzy,
natomiast rzeczoznawca podjął się kompleksowej usługi tj.: sporządzenia opinii oraz wysyłki kompletu dokumentów
i wadliwego towaru prosto do sprzedawcy.
W sporządzonej opinii, można przeczytać, że w reklamowanych adidasach wystąpiła wada ukryta, technologiczna.
W dokumentacji zawarte było żądanie do zwrotu kosztów za buty, opinię rzeczoznawcy jak również zwrotu kosztów dojazdu do rzeczoznawcy.
Po tak przedstawionej ekspertyzie sprzedawca natychmiast zmienił zdanie i zrealizował żądanie Klienta.
Korzystny dla Klienta finał sprawy...
Tagi: buty gotowka rzeczoznawca obuwia opinia rzeczoznawcy wady rzeczoznawca reklamacja butow szacowanie wadliwe buty zwrot sprzedawca nie uznal reklamacji odstapienie od umowy z tytulu rekojmi wady w butach zgłoszenie reklamacyjne sprzedawca nie przyjal reklamacji reklamacja obuwia podeszwa w butach pekniecie podeszwy obuwie sportowe nike air max pekniecie materialu reklamacja nieuznana odwolanie do reklamacji inowroclaw