Wyszukiwarka na witrynie
zamknij
BEZPŁATNA
ocena wstępna
on-line
dowiedz się więcej
zamknij okno
Szukaj
Cennik
Twoje konto
Zamów usługę
Rzeczoznawca  odzieży i obuwia Cała Polska
  • strona główna
  • z życia firmy
  • dla konsumenta
    • co dalej po negatywnej decyzji?
    • instytucje konsumenckie
    • przepisy prawne
  • dla biznesu
    • rzeczoznawca radzi
    • reklamacje klientowskie
    • reklamacje biznesowe
    • szkolenia dla sprzedawców
  • uprawnienia
  • zakres ekspertyzy
  • kontakt
    • Promocja październik 2020
    • Polityka prywatności
    • Regulamin witryny
    • Informacje o cookies
MENU
Z życia firmy
 

Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana..


2017-08-08

Klient z Pakości

 

Sklep w C.H. Solna Inowrocław

Towar: obuwie sportowe Adidas Q 34729; rozm. 41 1/3 (7,5) ; zakupione dnia 20.10.2016 roku; w cenie: 149,99 zł., użytkowane 7 miesięcy.

Zakres reklamacji według zgłoszenia reklamacyjnego: odklejenie bocznej krawędzi (lewa strona) podeszwy.

Żądanie kupującego: naprawa, wymiana, zwrot gotówki.

 

Klient zakupił buty marki Adidas.

Radość z obuwia była krótka, natomiast reklamacja butów szybka – brak podstaw do jej uznania.

 

Idąc szybkim tempem klient wyszukał fachowego rzeczoznawcę - jednak poza miejscem swojego zamieszkania.

Klient podjął ryzyko, udał się do Bydgoszczy i powierzył rzeczoznawcy sporządzenie ekspertyzy,

natomiast rzeczoznawca podjął się kompleksowej usługi tj.: sporządzenia opinii oraz wysyłki kompletu dokumentów

i wadliwego towaru prosto do sprzedawcy.

 

W sporządzonej opinii, można przeczytać, że w reklamowanych adidasach wystąpiła wada ukryta, technologiczna.

W dokumentacji zawarte było żądanie do zwrotu kosztów za buty, opinię rzeczoznawcy jak również zwrotu kosztów dojazdu do rzeczoznawcy.

 

Po tak przedstawionej ekspertyzie sprzedawca natychmiast zmienił zdanie i zrealizował żądanie Klienta.

 

Korzystny dla Klienta finał sprawy...

Tagi: buty gotowka rzeczoznawca obuwia opinia rzeczoznawcy wady rzeczoznawca reklamacja butow szacowanie wadliwe buty zwrot sprzedawca nie uznal reklamacji odstapienie od umowy z tytulu rekojmi wady w butach zgłoszenie reklamacyjne sprzedawca nie przyjal reklamacji reklamacja obuwia podeszwa w butach pekniecie podeszwy obuwie sportowe nike air max pekniecie materialu reklamacja nieuznana odwolanie do reklamacji inowroclaw

Copyright © Wegner - rzeczoznawca odzieży i obuwia Bydgoszcz Reklamacja obuwia Wszelkie prawa zastrzeżone • informacja o cookies
Reklamacja nieuznana. I co dalej? Zapraszamy do zgłaszania problemów w takich zagadnieniach jak reklamacja obuwia, reklamacja kurtki, reklamacja spodni, reklamacja walizki, reklamacja torebki damskiej itp.: Na naszej stronie znajdują się informacje dot. reklamacji towarów. Zajmujemy się pomocą w toku reklamacyjnym, opisujemy jakość towarów i szacujemy ich wartość w sporze z ubezpieczycielem lub winnym uszkodzenia, kradzieży czy konfliktu pomiędzy przedsiębiorcami. Opinie sporządza biegły sądowy, biegły skarbowy, rzeczoznawca obuwia, rzeczoznawca odzieży. Zajmujemy się zleceniami z całej Polski. Pracujemy dla konsumentów, przedsiębiorców i sądów. Tu można zlecać sporządzanie pism reklamacyjnych, opinii biegłego rzeczoznawcy w następujących obszarach: wyceny towaru w zakresie odszkodowania od ubezpieczyciela, opinie w reklamacjach klientowskich o butach, odzieży, torebkach, walizkach, galanterii i artykułów kaletniczych
Czekaj...