ocena wstępna
Łuski na butach
2017-09-18
Klientka z Bydgoszczy
Sprzedawca z Bydgoszczy
Towar: Obuwie skórzane
Cena: 530 zł
Data Zakupu: 05. 09.2016 ( używane około 5 miesięcy )
Opis sytuacji:
Reklamacja, którą klientka złożyła dnia 22.02.2017 roku została odrzucona. Powodem złożenia reklamacji było wystąpienie w okolicach pięt na obu parach wytarcie czy też odklejenie się skóry, wytarcie metalicznego paska w podeszwie, w obu parach przy zgięciu rozklejenie podeszwy. W tej sytuacji klientka zwróciła się do rzeczoznawcy poleconego przez koleżankę, która wygrała sprawę ze Sklepem Deichmann Obuwie, po wydaniu opinii biegłego rzeczoznawcy do którego się zwróciła. Rzeczoznawca stypizował wadę technologiczną, napisał opinię i Klientka złożyła ponownie żądanie zwrotu pieniędzy tym razem z opinią rzeczoznawcy. Po ponownym rozpatrzeniu sprawy sprzedawca zgodził się na rozwiązanie umowy z Klientką, zwrócił pieniądze za obuwie ale jego zdaniem Klientce nie należały się pieniądze za opinię rzeczoznawcy. Skierowano ostateczne wezwanie do zapłaty ze skutkiem natychmiastowym i wszystkie wydane pieniądze wróciły do Klientki.
Następna sytuacja, która pokazuje, że sprzedawca musi zwrócić gotówkę za opinię jeśli uzna reklamację.
Tagi: buty gotowka rzeczoznawca obuwia opinia rzeczoznawcy wycena obuwia opinia bieglego sadowego dziura w materiale uszkodzenie mechaniczne podeszwa w butach Deichmann