ocena wstępna
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Kliknij wybrany produkt aby uzyskać więcej szczegółów.
Opinie
Opinie dotyczące: butów, odzieży, wyrobów kaletniczych i galanteryjnych.
Pisma dla konsumenta
Rzeczoznawca / Mediator sporządzi pismo w Twojej sprawie
Ułatwisz realizację, gdy
- dołączysz pliki (reklamacja, korespondencja)
- opiszesz szczegółowo sprawę
Usługa obejmuje
- pismo w ilości - 1 szt. (do trzech stron A4, czcionka 12, odstęp 1,5)
Rodzaje pism
- wniosek o ponowne rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę (tzw. odwołanie)
- zgłoszenie reklamacyjne z rękojmi
- zgłoszenie reklamacyjne z gwarancji
- wezwanie do zapłaty
- wniosek o likwidację szkody (np.: zniszczenie odzieży w pralni, nieprawidłowo wykonana usługa lub uszkodzenie produktu w różnych okolicznościach)
- inne, indywidualne sprawy reklamacyjne mediacyjne/roszczeniowe
Usługa nie obejmuje
- sporządzenia opinii rzeczoznawcy
Sygnowanie pism:
- logo i nazwa Wegner Rzeczoznawca Mediator Katarzyna Wegner
Kontakt:
wiadomości z serwisu wegner-rzeczoznawca.pl
Pozew o zapłatę
Mediator sporządzi uproszczony pozew o zapłatę w trybie niejawnym
Opisz ważne kwestie podczas reklamacji w kolejności chronologicznej
Dołącz zdjęcia:
- paragonu zakupu towaru lub innego dowodu zapłaty
- zgłoszenia reklamacyjnego lub/i zgłoszeń kolejnych
- odpowiedzi od sprzedawcy lub korespondencję e-mail
- inne, ważne dokumenty i dowody opłat/kosztów
Niezbędne dane do pozwu:
-
imię, nazwisko, nr PESEL oraz dane adresowe powoda/powódkipowoda/powódki
-
nazwa i adres pozwanego/pozwanej
Kontakt:
- wiadomości z serwisu wegner-rzeczoznawca.pl
Pisma dla sprzedawcy
Rzeczoznawca / Mediator sporządzi pismo dot. reklamacji klientowskiej
Ułatwisz realizację, gdy
-
dołączysz pliki (reklamacja, korespondencja)
-
opiszesz szczegółowo sprawę
Usługa obejmuje pismo w ilości - 1 szt. (do dwóch stron A4, czcionka 12, odstęp 1,5)
Rodzaje pism
-
odpowiedź do reklamacji klientowskich
-
wezwanie do zapłat
-
pismo regresowe o likwidację szkody do dostawy (uznan reklamacja
-
odpowiedź do pisma Rzecznika Konsumentów
-
indywidualne sprawy reklamacyjne mediacyjne/regresowe
-
sprzeciw od nakazu zapłaty/zarzuty
Usługa nie obejmuje
-
sporządzenia opinii rzeczoznawcy
Sygnowanie pism:
- logo i nazwa Wegner Rzeczoznawca Mediator Katarzyna Wegner
Kontakt:
- wiadomości z serwisu wegner-rzeczoznawca.pl
Dla firm – reklamacje klientowskie: 10h/mc - pakiet pomocy i konsultacji z rzeczoznawcą
Oferta przeznaczona dla firm obejmująca pakiet dziesięciu godzin na comiesięczne konsultacje z rzeczoznawcą
Preferowane godziny kontaktu: 09:00 - 12:00
Pakiet
-
może być wykorzystany przez jeden sklep lub salon bądź przez całą sieć salonów w kraju
-
nie odnawia się automatycznie / niewykorzystany czas przechodzi na kolejny miesiąc
-
nie zawiera przygotowania dokumentów i opinii
Po każdej rozmowie zostanie wysłana wiadomość z serwisu wegner-rzeczoznawca.pl o wykorzystanym czasie
Osoby do kontaktu
- Kierownicy sklepów z zatwierdzonej listy osób kontaktowych
Możliwość kontaktu
- Telefonicznie
- FB Messenger (wideo)
- Whatsapp (wideo rozmowa)
- Zoom
- Skype
Przed rozmową przygotuj
- zwięzły opis problemu
- informacje jakie kroki poczynił sprzedawca
- stanowisko klienta lub producenta produktu
- produkt który chcesz pokazać w trakcie wideo - rozmowy
- dokumenty, formularze reklamacji oraz datę zakupu produktu
Konsultacja stacjonarna (czas: do 1 godziny)
Wizyta u rzeczoznawcy/mediatora
Adres:
ul. Centralna 2T
86-031 Osielsko
Zakres konsultacji:
- Wstępne rozpoznanie sprawy i ogląd wadliwego towaru
- Informacje dotyczące dalszych procedur w reklamacji
- Omówienie jakości towaru
- Scenariusz dalszego toku sprawy
- Ew. przyjęcie zlecenia
- Inne uwagi