Wyszukiwarka na witrynie
zamknij
BEZPŁATNA
ocena wstępna
Zadzwoń zapytaj
zamknij okno
|  reklamacja - jak trafić w przepis?  |

     Zakupy PRZED i PO 25 grudnia 2014 roku.

 

 

"Jak trafić w przepis?"

by

zgodnie z przepisami

 odrzucić niezasadną reklamację 

 

 

----------------------------------------------------------------

REKLAMACJA ODRZUCONA

REKLAMACJA NIEZASADNA

----------------------------------------------------------------

 

 

 

Korzyści ze szkolenia:

 

sprzedawca

 

  • nauczy się stosować odpowiednie przepisy w reklamacji

np.:

- kiedy może odrzucić żądanie odstąpienia od umowy/zwrotu gotówki,

- kiedy, jak i od kogo może odzyskać utracone koszty, gdy uzna reklamację, 

- kiedy może naprawiać towar, kiedy trzeba wymienić towar,

- kiedy nie musi odpowiadać na tzw. "odwołania"

  • otrzyma  przykłady opinii do reklamacji,
  • otrzyma wzory pism (wg potrzeb),
  • nauczy się stosowania metod, aby zmniejszyć ilość sporów reklamacyjnych,
  • otrzyma materiały dot. stosowania przepisów oraz porady dotyczące sprzedaży obuwia odzieży

 

 

Najbliższe szkolenie dnia 24 stycznia (wtorek) 2017 roku

Czas trwania szkolenia:  8.30 - 14.00

 

 

Cena za jedną osobę:

400 zł brutto 

 

Kontakt:

Katarzyna Wegner

Biegły rzeczoznawca, mediator, specjalista ds. reklamacji

Tel.: 52 307 60 06

Kom.: 512 62 90 30

E-mail: szkolenia@wegner-rzeczoznawca.pl

:: POBIERZ KARTĘ ZGŁOSZENIA ::

 

 

 

Ramowy program szkolenia

 

Producent – Importer - Sprzedawca  -  Konsument

·         Regres w reklamacji  

   

Zmiany prawne w prawie konsumenckim

·         25 grudnia 2014 roku – przed i po

·         Formularz reklamacyjny (niezgodność towaru z umową, rękojmia, gwarancja)

·         Warsztatowa aktywacja uczestników w obsłudze reklamacji i zwrotów

 

Dobry sprzedawca – mniej reklamacji

·         Umiejętność rozpoznawania typów urody oraz sylwetek

·         Umiejętność kreowania wizerunku ubioru i doradztwo w doborze  zakupów

·         Właściwe formułowanie metek/wszywek

·         Piktogramy

·         Etykiety – treści 

·         Przykłady opinii do reklamacji – samodzielne rozpatrywanie  zgłoszeń

  

 

Cena szkolenia obejmuje:

godziny trwania zajęć

materiały szkoleniowe, materiały pomocnicze

zaświadczenie ukończenia szkolenia

zaświadczenie ukończenia szkolenia BHP (w szkoleniu dwudniowym)

poczęstunek

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szkolenia BHP

Termin do uzgodnienia z miesięcznym wyprzedzeniem.

Ilość osób na szkoleniach - dowolna.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wykładowcy:

  • specjalista ds. reklamacji i biegły rzeczoznawca ds. jakości obuwia i odzieży, socjolog, mediator - Katarzyna Wegner
  • mgr pedagogiki pracy i andragogiki manager bezpieczeństwa pracy - Hanna Lewandowska

 

Zespół specjalistów zaprasza. 

|  załączone pliki  |
typ opis pliku pobierz
karta zgłoszenia (karta_zgloszenia.doc)
Czekaj...