Wyszukiwarka na witrynie
zamknij
BEZPŁATNA
ocena wstępna
on-line
dowiedz się więcej
zamknij okno
Rezerwuj on-line
Szukaj
Cennik
Twoje konto
Zamów usługę
Rezerwuj termin
Rzeczoznawca  odzieży i obuwia Cała Polska
  • strona główna
  • z życia firmy
  • dla konsumenta
    • co dalej po negatywnej decyzji?
    • instytucje konsumenckie
    • przepisy prawne
  • dla biznesu
    • rzeczoznawca radzi
    • reklamacje klientowskie
    • reklamacje biznesowe
    • szkolenia dla sprzedawców
  • uprawnienia
  • zakres ekspertyzy
  • kontakt
    • Lipiec 2021! Dwa zlecenia jednorazowo - drugie 50% rabatu. Kod rejestracji: rzecz-2021
    • Polityka prywatności
    • Regulamin witryny
    • Informacje o cookies
MENU
Z życia firmy
 

Łuski na butach


2017-09-18

Klientka z Bydgoszczy

 

Sprzedawca z Bydgoszczy

 

Towar: Obuwie skórzane

 

Cena: 530 zł

 

Data Zakupu: 05. 09.2016 ( używane około 5 miesięcy )

 

Opis sytuacji:

 

Reklamacja, którą klientka złożyła dnia 22.02.2017 roku została odrzucona. Powodem złożenia reklamacji było wystąpienie w okolicach pięt na obu parach wytarcie czy też odklejenie się skóry, wytarcie metalicznego paska w podeszwie, w obu parach przy zgięciu rozklejenie podeszwy. W tej sytuacji klientka zwróciła się do rzeczoznawcy poleconego przez koleżankę, która wygrała sprawę ze Sklepem Deichmann Obuwie, po wydaniu opinii biegłego rzeczoznawcy do którego się zwróciła. Rzeczoznawca stypizował wadę technologiczną, napisał opinię i Klientka złożyła ponownie żądanie zwrotu pieniędzy tym razem z opinią rzeczoznawcy. Po ponownym rozpatrzeniu sprawy sprzedawca zgodził się na rozwiązanie umowy z Klientką, zwrócił pieniądze za obuwie ale jego zdaniem Klientce nie należały się pieniądze za opinię rzeczoznawcy. Skierowano ostateczne wezwanie do zapłaty ze skutkiem natychmiastowym i wszystkie wydane pieniądze wróciły do Klientki.


 

Następna sytuacja, która pokazuje, że sprzedawca musi zwrócić gotówkę za opinię jeśli uzna reklamację. 

Tagi: buty gotowka rzeczoznawca obuwia opinia rzeczoznawcy wycena obuwia opinia bieglego sadowego dziura w materiale uszkodzenie mechaniczne podeszwa w butach Deichmann

Copyright © Wegner - rzeczoznawca odzieży i obuwia Bydgoszcz Reklamacja obuwia Wszelkie prawa zastrzeżone • informacja o cookies
Reklamacja nieuznana. I co dalej? Zapraszamy do zgłaszania problemów w takich zagadnieniach jak reklamacja obuwia, reklamacja kurtki, reklamacja spodni, reklamacja walizki, reklamacja torebki damskiej itp.: Na naszej stronie znajdują się informacje dot. reklamacji towarów. Zajmujemy się pomocą w toku reklamacyjnym, opisujemy jakość towarów i szacujemy ich wartość w sporze z ubezpieczycielem lub winnym uszkodzenia, kradzieży czy konfliktu pomiędzy przedsiębiorcami. Opinie sporządza biegły sądowy, biegły skarbowy, rzeczoznawca obuwia, rzeczoznawca odzieży. Zajmujemy się zleceniami z całej Polski. Pracujemy dla konsumentów, przedsiębiorców i sądów. Tu można zlecać sporządzanie pism reklamacyjnych, opinii biegłego rzeczoznawcy w następujących obszarach: wyceny towaru w zakresie odszkodowania od ubezpieczyciela, opinie w reklamacjach klientowskich o butach, odzieży, torebkach, walizkach, galanterii i artykułów kaletniczych
Czekaj...