Wyszukiwarka na witrynie
zamknij
BEZPŁATNA
ocena wstępna
on-line
dowiedz się więcej
zamknij okno
Rezerwuj on-line
Szukaj
Cennik
Twoje konto
Zamów usługę
Rezerwuj termin
Rzeczoznawca  odzieży i obuwia Cała Polska
  • strona główna
  • z życia firmy
  • dla konsumenta
    • co dalej po negatywnej decyzji?
    • instytucje konsumenckie
    • przepisy prawne
  • dla biznesu
    • rzeczoznawca radzi
    • reklamacje klientowskie
    • reklamacje biznesowe
    • szkolenia dla sprzedawców
  • uprawnienia
  • zakres ekspertyzy
  • kontakt
    • Lipiec 2021! Dwa zlecenia jednorazowo - drugie 50% rabatu. Kod rejestracji: rzecz-2021
    • Polityka prywatności
    • Regulamin witryny
    • Informacje o cookies
MENU
Z życia firmy
 

Reklamacja obuwia sportowego


2017-08-08

Klient z Warszawy

Sklep z Warszawy

 

Towar: obuwie sportowe Adidas Superstar; rozm. US 4,5; zakupione dnia 09.04.2016 roku; w cenie: 279 zł.,

Reklamacja złożona dnia: 19.08.2016r.

Zakres reklamacji według zgłoszenia reklamacyjnego:

przetarcie materiału na zapiętkach oraz przetarcie na wkładce.

 

Żądanie kupującego: wymiana produktu na pełnowartościowy, zwrot gotówki.


 

Klient zakupił buty marki Adidas popularny ostatnio model Superstar. Buty w ekspresowym tempie, bo po niespełna 4 miesiącach wróciły tam skąd zostały nabyte – a mianowicie do sklepu ale na reklamację.

Rozpatrzenie reklamacji butów Adidas również odbyło się w ekspresowym tempie a mianowicie – zostało odrzucone i opatrzone w jakże oklepane stwierdzenie: ”zła eksploatacja - niezgodna z przeznaczeniem”.

Klient doskonale wiedział jak użytkował obuwie i gwarantował, że było one jak najbardziej z przeznaczeniem, stanowczo stał przy swoim i twierdził iż owe przetarcie materiału było wadą ukrytą.

Czas upływał, korespondencja między sprzedawcą a kupującym rosła i nic nie wnosiła.

Klient postanowił iść dalej z upartym sprzedawcą....a mianowicie złożył pozew do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego. Sprzedawca niewzruszony na ten ruch, nie odpowiada na pozew – a Stały Polubowny Sąd Konsumencki zgodnie z procedurą zaprzestaje rozpoznania sprawy.

Ostatecznie klient decyduje się na skorzystanie z usług rzeczoznawcy.

W wyniku wnikliwej ekspertyzy rzeczoznawcy powstała opinia, a w niej czytamy m.in.: „...wady są materiałowe, istotne, nieusuwalne i ujawniły się podczas chodu zgodnego z przeznaczeniem oraz prawidłowego wsuwania i wiązania...”.

Do opinii dołączono również ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty za uszkodzone adidasy jak również za zwrot kosztów poniesionych za opinię rzeczoznawcy.

Po niedługim okresie czasu od wysłanej ekspertyzy Klient napisał:

„Pełen sukces! Dziś dostałem zwrot wszystkich pieniędzy. Dziękuję i pozdrawiam”.

Miłe, prawda?

Tagi: gotowka rzeczoznawca obuwia opinia rzeczoznawcy wady warszawa rzeczoznawca bydgoszcz wycena obuwia odwolanie biegly sadowy Bydgoszcz wadliwe buty sprzedawca nie uznal reklamacji odstapienie od umowy z tytulu rekojmi obuwie męskie reklamacja odrzucona obuwie meskie orzecznik

Copyright © Wegner - rzeczoznawca odzieży i obuwia Bydgoszcz Reklamacja obuwia Wszelkie prawa zastrzeżone • informacja o cookies
Reklamacja nieuznana. I co dalej? Zapraszamy do zgłaszania problemów w takich zagadnieniach jak reklamacja obuwia, reklamacja kurtki, reklamacja spodni, reklamacja walizki, reklamacja torebki damskiej itp.: Na naszej stronie znajdują się informacje dot. reklamacji towarów. Zajmujemy się pomocą w toku reklamacyjnym, opisujemy jakość towarów i szacujemy ich wartość w sporze z ubezpieczycielem lub winnym uszkodzenia, kradzieży czy konfliktu pomiędzy przedsiębiorcami. Opinie sporządza biegły sądowy, biegły skarbowy, rzeczoznawca obuwia, rzeczoznawca odzieży. Zajmujemy się zleceniami z całej Polski. Pracujemy dla konsumentów, przedsiębiorców i sądów. Tu można zlecać sporządzanie pism reklamacyjnych, opinii biegłego rzeczoznawcy w następujących obszarach: wyceny towaru w zakresie odszkodowania od ubezpieczyciela, opinie w reklamacjach klientowskich o butach, odzieży, torebkach, walizkach, galanterii i artykułów kaletniczych
Czekaj...