Wyszukiwarka na witrynie
zamknij
Szukaj
Cennik
Twoje konto
Zamów usługę
Rzeczoznawca  odzieży i obuwia Cała Polska
  • strona główna
  • z życia firmy
  • dla konsumenta
    • co dalej po negatywnej decyzji?
    • instytucje konsumenckie
    • przepisy prawne
  • dla biznesu
    • rzeczoznawca radzi
    • reklamacje klientowskie
    • reklamacje biznesowe
    • szkolenia dla sprzedawców
  • uprawnienia
  • zakres ekspertyzy
  • kontakt
    • Promocja październik 2020
    • Polityka prywatności
    • Regulamin witryny
    • Informacje o cookies
MENU
Z życia firmy
 

Z dziurą w bucie do Sądu


2016-12-31

Szczecin. 

Towar: obuwie Converse All Star; rozmiar: 42 ; zakupione dnia 26.02.2015 roku w cenie: 269,99 zł.; reklamowane dnia 09.11.2015 roku;

zakres reklamacji według zgłoszenia reklamacyjnego: oba buty – pęknięcie gumowych otok i pęknięcie materiału;

żądanie kupującego: wymiana, naprawa, zwrot gotówki.

 

Stan wierzchów:

- w ocenie wnętrza wierzchów, stwierdzono wytarcie materiału podszewkowego w obu półparach ze skutkiem znacznym (dziury na zewnątrz w obrębie kości paliczkowych po stronach bocznych obu półpar w strefie przodostopia)

 

***

Sprzedawca odrzucił zasadność roszczeń konsumenta.

Klient nie zgodził się z rozpatrzeniem reklamacji.

Złożył u sprzedawcy opinię rzeczoznawcy dot. jakości obuwia i typizacji wad oraz odstąpienie od umowy z wezwaniem do zwrotu kosztów w reklamacji, tj.:

cena obuwia, cena opinii rzeczoznawcy, koszty za przesylki pocztowe.

Sprzedawca podtrzymał swoją wcześniejszą decyzję.

Klient postąpił wg scenariusza, do którego miał prawo, tj.:

 Sposoby złożenia pozwu:

- Samodzielnie w sądzie cywilnym.

- Instrukcja:

https://sadinternetowy.pl/aktualnosci/2014/11/30/pozew-o-zaplate-wzor-instrukcja-dla-powoda/

- Poprzez EPU:

https://www.e-sad.gov.pl/Subpage.aspx?page_id=18

 

- Pozew może napisać także Rzecznik Konsumentów – koszt znaczka sądowego: 30,00 zł


Koszty sądowe:

http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/inne/685512,Koszty-sadowe.html


 

***

List od klienta:

"Witam Panią.
Chciałem Panią poinformować że udało się zakończyć pozytywnie sprawę obuwia.
Z uwagi na upór firmy, sprawę oddałem do rozstrzygnięcia sądu, która odbyła się zaocznie w listopadzie.
Firma dostała nakaz zapłaty,nie próbowała podważać opinii sporządzonej przez Panią i nie odwoływała się, czekam obecnie na uprawomocnienie decyzji sądu.
Dziękuję za pomoc i życzę dużo zdrowia  i samych sukcesów zawodowych i osobistych w Nowym 2017 Roku."

Tagi: buty rzeczoznawca obuwia opinia rzeczoznawcy reklamacja butow biegly sadowy Bydgoszcz sprzedawca nie uznal reklamacji odstapienie od umowy opinia bieglego sadowego sad cywilny pozew do sadu wada istotna uszkodzone buty dziura w materiale pozew uproszczony obuwie męskie uszkodzenie mechaniczne wada materialu pekniecie materialu reklamacja obuwia sportowego żądanie wymiany towaru reklamacja nieuznana odwolanie do reklamacji Szczecin

Copyright © Wegner - rzeczoznawca odzieży i obuwia Bydgoszcz Reklamacja obuwia Wszelkie prawa zastrzeżone • informacja o cookies
Reklamacja nieuznana. I co dalej? Zapraszamy do zgłaszania problemów w takich zagadnieniach jak reklamacja obuwia, reklamacja kurtki, reklamacja spodni, reklamacja walizki, reklamacja torebki damskiej itp.: Na naszej stronie znajdują się informacje dot. reklamacji towarów. Zajmujemy się pomocą w toku reklamacyjnym, opisujemy jakość towarów i szacujemy ich wartość w sporze z ubezpieczycielem lub winnym uszkodzenia, kradzieży czy konfliktu pomiędzy przedsiębiorcami. Opinie sporządza biegły sądowy, biegły skarbowy, rzeczoznawca obuwia, rzeczoznawca odzieży. Zajmujemy się zleceniami z całej Polski. Pracujemy dla konsumentów, przedsiębiorców i sądów. Tu można zlecać sporządzanie pism reklamacyjnych, opinii biegłego rzeczoznawcy w następujących obszarach: wyceny towaru w zakresie odszkodowania od ubezpieczyciela, opinie w reklamacjach klientowskich o butach, odzieży, torebkach, walizkach, galanterii i artykułów kaletniczych
Czekaj...