Wyszukiwarka na witrynie
zamknij
BEZPŁATNA
ocena wstępna
on-line
dowiedz się więcej
zamknij okno
Rezerwuj on-line
Szukaj
Cennik
Twoje konto
Zamów usługę
Rezerwuj termin
Rzeczoznawca  odzieży i obuwia Cała Polska
  • strona główna
  • z życia firmy
  • dla konsumenta
    • co dalej po negatywnej decyzji?
    • instytucje konsumenckie
    • przepisy prawne
  • dla biznesu
    • rzeczoznawca radzi
    • reklamacje klientowskie
    • reklamacje biznesowe
    • szkolenia dla sprzedawców
  • uprawnienia
  • zakres ekspertyzy
  • kontakt
    • Lipiec 2021! Dwa zlecenia jednorazowo - drugie 50% rabatu. Kod rejestracji: rzecz-2021
    • Polityka prywatności
    • Regulamin witryny
    • Informacje o cookies
MENU
Z życia firmy
 

Lasocki For Men MI229-16620


2016-12-31

Reklamacja klienta z Legionowa. 

Sprzedawca odrzucił żądanie i zasadność reklamacji.

Klient napisał do rzeczoznawcy:

"W dniu 30 marca 2016r. zakupiłem półbuty firmy LASOCKI w salonie CCC. Po półrocznym użytkowaniu nastąpiło pęknięcie materiału w obu butach (zdjęcia w załączeniu). Do salonu CCC, w którym dokonałem zakupu, zwróciłem się z reklamacją i prośbą o zwrot pieniędzy. Otrzymałem negatywną odpowiedź na moją reklamację (w załączeniu).

Ponieważ już dwa lata temu korzystałem z Pani pomocy, która przyniosła pozytywny efekt, ponownie proszę o pomoc w odzyskaniu poniesionych przeze mnie wydatków na zakup obuwia.
W załączeniu przesyłam zdjęcia paragonu, zgłoszenia reklamacji, opinii sklepu oraz obuwia.
Pozdrawiam"

 

Dane w reklamacji:

cena: 179,99 zł.

data zakupu: 30.03.2016 roku

data zgłoszenia reklamacji: 22.10.2016 roku

zakres reklamacji według zgłoszenia reklamacyjnego: rozerwanie materiału w całej parze (pięty)

żądanie klienta: zwrot gotówki

 

W listopadzie 2016 roku klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy z wezwaniem do zwrotu wszystkich kosztów, opinię i rachunek od rzeczoznawcy oraz dowody nadania przesyłek pocztowych.

Wynik sprawy: zwrot wszystkich kosztów.

Tagi: rzeczoznawca obuwia opinia rzeczoznawcy rzeczoznawca wycena obuwia biegly sadowy Bydgoszcz wadliwe buty zwrot odstapienie od umowy z tytulu rekojmi opinia bieglego sadowego zwrot gotówki wada istotna uszkodzone buty pęknięta skóra w bucie dziura w materiale wady w butach zgłoszenie reklamacyjne wymiana towaru reklamacja obuwia uszkodzenie mechaniczne podeszwa w butach pekniecie materialu żądanie wymiany towaru reklamacja nieuznana lasocki odwolanie do reklamacji

Copyright © Wegner - rzeczoznawca odzieży i obuwia Bydgoszcz Reklamacja obuwia Wszelkie prawa zastrzeżone • informacja o cookies
Reklamacja nieuznana. I co dalej? Zapraszamy do zgłaszania problemów w takich zagadnieniach jak reklamacja obuwia, reklamacja kurtki, reklamacja spodni, reklamacja walizki, reklamacja torebki damskiej itp.: Na naszej stronie znajdują się informacje dot. reklamacji towarów. Zajmujemy się pomocą w toku reklamacyjnym, opisujemy jakość towarów i szacujemy ich wartość w sporze z ubezpieczycielem lub winnym uszkodzenia, kradzieży czy konfliktu pomiędzy przedsiębiorcami. Opinie sporządza biegły sądowy, biegły skarbowy, rzeczoznawca obuwia, rzeczoznawca odzieży. Zajmujemy się zleceniami z całej Polski. Pracujemy dla konsumentów, przedsiębiorców i sądów. Tu można zlecać sporządzanie pism reklamacyjnych, opinii biegłego rzeczoznawcy w następujących obszarach: wyceny towaru w zakresie odszkodowania od ubezpieczyciela, opinie w reklamacjach klientowskich o butach, odzieży, torebkach, walizkach, galanterii i artykułów kaletniczych
Czekaj...