Wyszukiwarka na witrynie
zamknij
BEZPŁATNA
ocena wstępna
on-line
dowiedz się więcej
zamknij okno
Rezerwuj on-line
Szukaj
Cennik
Twoje konto
Zamów usługę
Rezerwuj termin
Rzeczoznawca  odzieży i obuwia Cała Polska
  • strona główna
  • z życia firmy
  • dla konsumenta
    • co dalej po negatywnej decyzji?
    • instytucje konsumenckie
    • przepisy prawne
  • dla biznesu
    • rzeczoznawca radzi
    • reklamacje klientowskie
    • reklamacje biznesowe
    • szkolenia dla sprzedawców
  • uprawnienia
  • zakres ekspertyzy
  • kontakt
    • Lipiec 2021! Dwa zlecenia jednorazowo - drugie 50% rabatu. Kod rejestracji: rzecz-2021
    • Polityka prywatności
    • Regulamin witryny
    • Informacje o cookies
MENU
Z życia firmy
 

Futerko IF566Z14; rozmiar: XS, Gdańsk


2016-10-15

Kupujący otrzymał zwrot wszystkich kosztów.

Opis:

zakupione dnia 30.12.2015 roku w cenie: 2499 zł.;

zakres reklamacji według zgłoszenia reklamacyjnego: bardzo intensywne wychodzenie włosa , szczególnie z prawej strony futra, klientka ma włosy wszędzie: na ubraniu, twarzy i w gardle, co utrudnia normalne funkcjonowanie oraz noszenie zakupionego towaru; żądanie kupującego: wymiana.

Z treści opinii:

"Materiał użyty w produkcji przedmiotowego towaru nie posiada znamion nawet dwoiny mizdrowej lub licowej. Nie posiada swoistego zapachu skóry naturalnej. Włosy rzekomej skóry koziej zostały zgrzane do powierzchni materiału, dlatego ulegają migracji, która jest tematem reklamacji. Brak oporu przed wychodzeniem włosów z płaszczyzny skóry naturalnej jest wynikiem przenicowania lub przemizdrowania. W przedmiotowej sprawie nie można jednak opisywać tych zagadnień, gdyż materiał nie jest skórą naturalną. Typizacja wady ? istotna, materiałowa, technologiczna, nieusuwalna. Procentowa utrata wartości estetycznych : 100%. Odpowiedzialność za wadę ponosi producent / sprzedawca. Kupujący zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, rozdział 6, przepisy zmieniające, art. 560 i dalsze, nabiera praw, które pozwolą na odstąpienie od umowy kupna ? sprzedaży i żądanie zwrotu kosztów poniesionych w przebiegu reklamacji."

Tagi: opinia rzeczoznawcy reklamacja odzieży biegly sadowy Bydgoszcz ekspertyza bieglego opinia bieglego sadowego Gdansk Koszalin wada materialu Gdynia

Copyright © Wegner - rzeczoznawca odzieży i obuwia Bydgoszcz Reklamacja obuwia Wszelkie prawa zastrzeżone • informacja o cookies
Reklamacja nieuznana. I co dalej? Zapraszamy do zgłaszania problemów w takich zagadnieniach jak reklamacja obuwia, reklamacja kurtki, reklamacja spodni, reklamacja walizki, reklamacja torebki damskiej itp.: Na naszej stronie znajdują się informacje dot. reklamacji towarów. Zajmujemy się pomocą w toku reklamacyjnym, opisujemy jakość towarów i szacujemy ich wartość w sporze z ubezpieczycielem lub winnym uszkodzenia, kradzieży czy konfliktu pomiędzy przedsiębiorcami. Opinie sporządza biegły sądowy, biegły skarbowy, rzeczoznawca obuwia, rzeczoznawca odzieży. Zajmujemy się zleceniami z całej Polski. Pracujemy dla konsumentów, przedsiębiorców i sądów. Tu można zlecać sporządzanie pism reklamacyjnych, opinii biegłego rzeczoznawcy w następujących obszarach: wyceny towaru w zakresie odszkodowania od ubezpieczyciela, opinie w reklamacjach klientowskich o butach, odzieży, torebkach, walizkach, galanterii i artykułów kaletniczych
Czekaj...